Alla dina beställningar på ett ställe

Event Planner är vårt digitala verktyg för utställare som har bokat plats och ska ställa ut på Stockholmsmässan. Här hittar du all information du behöver inför, under och efter eventet. Här hittar du också webbshopen, din digitala monter, samt beställning av inbjudningar/biljetter och utställarkort. Allt samlat under samma inlogg.

I Event Planner finner du checklistor, kostnadsöversikt, aktiviteter och praktisk information. Via Event Planner gör du alla dina beställningar och ansökningar. Du kan också skicka ut inbjudningar till dina kunder, marknadsföra dig på vår webbplats och mycket mer.

När det är dags att starta med förberedelserna för ditt mässdeltagande börja då med att gå igenom listan "Viktiga saker". Här hittar du viktiga datum som gör att du spar både tid och pengar.

Glöm inte bort att Stockholmsmässan kan hjälpa dig med alla kringtjänster för ditt deltagande. Vi kan göra allt från kompletta monterlösningar och ljussättningar till skyltar och profilkarameller.

Vilka kan använda Event Planner?
Alla som är registrerade som kontaktpersoner på ditt företag hos oss kan logga in. Monterbyggare och samutställare kan också använda Event Planner men kommer inte åt vår webbshop. (Monterbyggare kan läggas till  som kontaktperson på dig som huvudutställare. Det innebär att monterbyggaren loggar in som huvudutställare och kommer åt allt. Om du vill att det ska fungera så för din monterbyggare så fixar du detta under Inställningar i Event Planner).

Så här loggar du in
Använd din emailadress och följ instruktionerna, så enkelt är det! Glöm bara inte att använda den email som är registrerad hos Stockholmsmässan.

Funkar i mobila enheter
Event Planner är en mobilanpassad (responsiv) tjänst. Det betyder att tjänsten automatiskt anpassar utseendet efter skärmstorleken på din mobil, surfplatta eller dator. Alla aktiviteter passar dock inte att genomföra i mobilen. De  aktiviteter som inte är mobilanpassade finns det en ikon på.

Till Event Planner »